Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op de productpagina van de plant(en) die jij wilt bestellen voeg je de plant(en) toe aan de winkelwagen en vul je de gegevens in die gevraagd worden. Kies je gewenste betaalmethode en betaal je bestelling. Zodra wij de bestelling binnen hebben, krijg je hier een bevestiging van via de mail. Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden, krijg je een e-mail met daarin een track & trace link.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van jouw bestelling zijn € 6,95 binnen Nederland. Voor alle andere Europese landen gelden de verschillende tarieven. In de winkelmand zie je het verzendtarief dat geldt voor jouw land.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja, je kunt een bestelling plaatsen vanuit het buitenland. We verzenden naar alle Europese landen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, je kunt je bestelling annuleren door het te herroepen met het herroepingsformulier in de Algemene voorwaarden of stuur een bericht via het contactformulier.

Betalen

Welke betaalmethoden zijn er?

Binnen Nederland kun je betalen via iDeal en PayPal. Voor alle andere Europese landen hebben we de meest gebruikte betaaloptie aangeboden zoals: PayPal. Mocht de betaaloptie die jij graag gebruikt er niet tussen staan laat het ons dan weten, zo kunnen we nagaan wat de mogelijkheden zijn.

Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

We doen ons uiterste best jouw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen te versturen. Je kunt, nadat je van ons de mail met track & trace link hebt ontvangen, je bestelling online volgen via de vervoerder.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat onze vervoerder jouw bestelling bij jou wil bezorgen, dan zal jouw bestelling bij de buren worden afgegeven. Je ontvangt dan een briefje in je brievenbus bij welke buren je jouw pakket kunt ophalen. Doe dit altijd zo snel mogelijk want je plant wil altijd zo snel mogelijk uit de doos!

Retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Volgens de ruil en retour regels voor bederfelijke producten, waaronder al onze kamerplanten en knollen vallen, hoeven we volgens de wettelijke regels rondom de bedenktermijn van 14 dagen, je bestelling niet retour te nemen. Maar we vinden het natuurlijk heel vervelend als je niet tevreden bent. Stuur ons via het contactformulier een bericht zodat we je verder kunnen helpen.

Wat houdt het herroepingsrecht in?

Het herroepingsrecht houdt in dat je op alle producten die je online of in een fysieke winkel koopt een bedenktermijn van 14 dagen hebt na het ontvangen van de producten, binnen deze termijn moet je het product weer retour kunnen sturen. Er is echter een uitzondering voor bederfelijke producten. We vinden het natuurlijk niet leuk als je niet tevreden bent, stuur in dat geval altijd een bericht via het contactformulier zodat we je verder kunnen helpen.

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Al onze planten zijn altijd vers van de kweker en zijn daarom van de best mogelijke kwaliteit. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over de kwaliteit dan vinden wij dat natuurlijk heel vervelend. Stuur ons via het contactformulier een bericht zodat we je verder kunnen helpen.

© 2019 - 2021 mamei | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel